4.2.15

Onsdag

Här har det ekat tomt idag. Kanske bäst eftersom jag inte varit på bästa humöret idag, om vi sägr som sålejs! Det är den där tiden på månaden när livet plötsligt suger, man känner sig ful, får finnar runt hela hakan, irriterar sig på allt och alla och gråter när man ser Extreme home makeover. PMS med andra andra ord. Ok, nu är det inte så illa som det låter. Det var nog bara i morse jag var lite extremt irriterad, sen när Julia hämtade upp mig blev jag på bra humör. Konstigt hur den där bruden alltid lyckas få mig på bra humör :D 

Det bästa med att ha en vardagsblogg är ju att det alltid finns något att skriva om. Ligger jag i sängen hela dagen så kan jag ju skriva om det också. Det har jag dock inte gjort idag. Jag har varit i skolan med Julia och skrivit på slutarbetet. Sen gjorde vi till och med annan uppgift i personaladministration. Flitiga brudar i farten idag. Efter skolan har jag friserat kunder och nu dricker jag en smarrig hallon smoothie. Smakar nästan som frozen margarita. Jag har ju alltid pippi på något, nu har jag en pippi-på-smoothies-period. Längesen jag haft en sån period.

Inga kommentarer: