17.2.15

DAGENS LISTA

När vaknade du i morse? 07:45.
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Neeeej jag orkar inte stig upp!!!
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? min mail 

 När fotade du något senast, och vad? En bild på mina byxor jag fyndade i mitt skåp. Hade helt glömt bort att jag ägde ett par såna byxor :)


Vad har du gjort idag? Varit i skola heela dagen lång, druckit kaffe och ätit fastlagsbulle med Jannika & Julia, tränat och lagat mat.  

Vad har du ätit? Morgonmål: två ägg en riskaka en halv apelsin. Mellanmål: en banan. Lunch: Skolmat som bestod av nå potatis-kött blandning. Mellanmål: fastlagsbulle. Middag: Glutenfri spagetti och glutenfri köttfärssås med grynost och gurka.  

Vilket humör är du på? Glad men lite trött. Kämpade på med en skoluppgift i 5-6 timmar igår kväll så känns om att jag inte fick tillräckligt med sömn inatt. 

Har du ont någonstans? Nej!
  
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? Åt just så nu är jag inte sugen på något.

Vad köpte du senast? Frimärken och kuvert 

Vad ska du göra i kväll? Dricka te, mysa och se på Supernatural.

Dagens pinsammaste: min mage hade något konstigt ljud så det lät som jag pruppa i klassrummet.Till och med Julia trodd jag släppt en rikti brakar :D Men nej det gjord jag faktiskt inte.

Dagens bästa: Att jag fick ha kvalitetstid med Julia och Jannika och att ett efterlängtat memberspaket anlände till posten idag.

Dagens sämsta:  att jag inte fick uträttat allt jag hade tänkt göra idag


  

Inga kommentarer: