22.2.15

Om helgen

Hej på er läsare. Hoppas ni har haft ett bra veckoslut. Själv har jag haft en toppen helg, jag har haft så roligt och är fylld med massor av ny energi nu när jag hunnit träffa så många nära och kära under helgen. Jag har alltså inte prioriterat bloggen, om vi sägr som sålejs. Så att vad har jag gjort i helgen då? Nå i fredags hade vi ju då fredagsmys & pyjamasparty med mina bästisar som ni redan vet. Och i lördags friserade jag hela dagen. Fick bland annat fara och göra håruppsättning och makeup, roligt att göra något sånt mellan varven. På kvällen var jag med David till våra vänners som vi inte träffat på länge, vi pratade, spelade pidro och hade roligt. I morse vaknade jag upp hos svärisarna, åt en lång frulle och styrde sedan kosan till mommos. Därefter och överraska min faster med choklad och blommor eftersom hon fyller femtio, sen till Vasa, handlade, drack kaffe vid Davids bror, kom hem, städade, åt hemlagad chilisoppa som David lagade och tog en lång dusch. Känns skönt att få släng sig i säng framför en film efter att ha sprungit på hit och dit hela helgen :)


Såhär mycket packning hade jag hem i helgen. Tur att jag inte behöver ta buss gånger som denna :D



Inga kommentarer: