20.2.15

FREDAG

Hej. Jag har just vaknat, härligt att börja helgen med sovmorgon. Nu väntar jag på att äggen ska koka färdigt så jag får börja äta. Efter frullen ska jag fara till gymmet med Julia och träna övre kroppen. På tal om frulle så äter jag ju oftast riskakor till morgonmål och igår läste jag på Aftonbladet att riskakor innehåller arsenik. Så att trevligt. Jaja nu går vi tillbaka till träningen. Jag har ju nämligen nya kompressionstights som jag är så glad över. Får nästan dubbelkolla att jag faktiskt har träningsbrallor på mig före jag far hemifrån, så sköna är de. heh. Sådär annars har jag en nästan en helt ledig helg har jag framför mig. Några som skall friseras men annars ledig! Nå myki mer än så har jag inte på hjärtat för tillfället. Tänkt nu mest önska er en trevlig helg! :)

Inga kommentarer: