7.12.10

Tuff dag

Kämpade mig upp klockan 8 efter endast 4 timmars sömn ungefär, kämpigt kämpigt. Skrev 3 prov i skolan, vilket gick sådär. Svårt att satsa 100 på alla när man har lite tid på sig att läsa. Men får jag en etta är jag nöjd ! Hade barlära i skolan, så vi gjorde drinkar och provsmakade dem. Riktigt kul faktist :) Sen hade vi matproduktion och där gjorde jag egen glass som blev supergod :) Ibland är det riktigt roligt i skolan.

Har inte gjort så mycket ikväll, varit på ett RPV-pass till LL som inte var lika bra som sist. Eller så var min motivation lite sämre. Hur som helst i morgon ska jag ha ett uppehåll från träningarna för jag och David ska på musikal (jepp ni läste rätt)till Vasa teater, Allt eller inget heter den :) hoppas man får äta godis där.


På tal om godis så längtar jag till Fredag då jag skall ti F-näs till Mias och lilla familjen :) vi ska kolla Idol och äta massa med gottigheter :)

Nu ska jag läsa på morgondagens prov, dethär är en riktig provvecka kan man säga. Skönt att vi har jullov snart.

Inga kommentarer: