9.12.10


Satt och gjorde läxorna i köket och kollade ut genom fönstret på vår vackra utsikt när jag plötsligt fick syn på en F***A på fönstret som någon ritat dit ??? Frågade förstås David varför vi har en sån på fönstret och det visade sig att den hade varit där hur länge som helst, före jag flyttade in. Så här har jag bott med en F***A i fönstret i 4 månader utan att ha märkt det.

Hursomhelst så har jag haft en trevlig kväll med David, först var vi till Marco Polo och äta och efter det på musikal till Vasa teater. Musikalen heter Allt eller inget och den var super bra!!! Jätte rolig och dessutom fick man se karar som strippade :) Det var så himla kul att vara på teater, jag blev nästan lite rörd i början då allt var så komiskt. Japp så bra var det !!! mycket sevärd.

Dags att försöka sova början skolan redan 08:00 :(  





Inga kommentarer: