16.12.10

Lägenhetsjakten..

...fortsätter

Vi var ju som sagt å kolla på en lägenhet idag, den är bara några hundra meter härifrån och ännu närmare skolan. Men jag är fortfarande skeptisk, lägenheten var ful med träfärgade lister eller paneler(vet inte riktigt vad det heter) överallt i lägenheten, till och med runt dörrarna. Resten av lägenheten var vit. Dessutom såg hyresvärden ut som en hallick, så det förvånar inte mig om lägenheten är full med kameror. Näe nu kanske jag överdriver... Hur som helst hittar vi inget annat så måste vi ta den. Det börjar bli knappt om tid eftersom vi ska vara ut härifrån 10:onde Januari.

För att pigga upp mej var jag just på ett träningspass till Lady Line, solade solarium några minuter också. Men nu ska jag inte sola på länge, vill ju inte bli skruttig eller få cancer. Ska ha lite spa åt mej här hemma ikväll, med ansiktmask och sånt ! härligt :)

Har jullov redan dessutom, men ska inte hem förrän i morgon eftersom vi måste fixa och dona här före flytten. Ser jätte framemot att vara hemma eftersom alla kompisar kommer att vara hemma och di flesta e lediga runt jul.

Börjar faktist se framemot julen nu... Har inte riktigt tyckt julen varit speciellt roligt dehär senaste åren, dels för att det har kännst som att man måste vara överallt och dels för att man endå inte har riktigt nån tradition heller och så känns det lite stressigt på nåt sätt. Men det blir väl så när man blir äldre.

Hur som helst så ser det ut som att julen blir bra i år, ska vara hemma på julafton med mamma och Teuvo, jag har planerat att vi ska spela buzz och bli lite salongsberusade och äta massa god mat. Sen när mamma och Teuvo kommer på att det är dags att sjunga karaoke tror jag att jag i smyg ska smita iväg till Puben och hälsa på David som jobbar :)

Juldagen ska Made & Mathias ha party som också ser ut att bli en tradition eftersom vi var där förra året också :) detta blir en bra jul ! :)

Nu har jag bara några minuter kvar på me att vara på datorn, jag och D har bestämt att vi ska börja städa klockan 20:00. Men David ser ganska bekväm ut i säcken framför playstation så jag gissar att han kommer att be om förlägning :P

Inga kommentarer: