22.12.10

Satt i soffan med mamma och Teuvo med varsin dator i famnen alla tre, vi sökte ivrigt efter en lägenhet eftersom jag var så nere när vi har haft så otur med sökandet idag. I samma stund ringde David och berättade att vi fick lägenheten vi ringt på idag :) gissa om jag blev glad ! Och bäst av allt hyran är exakt desamma som vi har haft nu tidigare och lägenheten är mitt i centrum. Rättare sagt i Rewell center så mycket närmare stan kan vi inte komma.


Vill att jul och nyår ska gå snabbt så vi kan sätta i gång med flytten! :) Det är mycket nu de kommande veckorna.

Nu ska jag ta ner några Desperate housewives som jag ska kolla ikväll.

1 kommentar:

Johanna sa...

VA BRA ATT NI HITTA EN LÄGENHET så int ni böva böri sök ett na husvagn! ;) Ja såg di had na på Findit i Rewell center, är det den?