20.12.10

Hemkommen från jobbet, var ganska lugnt där idag så det var skönt. I morgon börjar jag redan 08:00, vet inte när sist jag varit uppe så tidigt, hur ska detta gå ?!
Fick lite panik idag när jag skulle till jobbet och bilen vägrade att starta, som tur råkade David vara i stan så han körde mig. En av 100 orsaker varför vintern suger. Och för att pigga upp er lite kan jag ju säga att de lovat jätte kallt till julen typ -26 .



Nu kan man ha en sånhär om man vill ha en större rumpa, haha vem vill gå runt med ett fejkarsle !  Är det nånting som inte finns nuförtiden ?


Jag ser framemot nyår, har nämligen en massa nyårslöften som jag ser framemot att påbörja. Brukar aldrig hålla mina nyårslöften men nu känns det som att det kommer att gå bra för jag är så ivrig :)

Nu ska jag kolla klart ensam hemma 1, somnade redan i början av filmen igår.

Godnatt

Inga kommentarer: