9.12.10

Shoppingen gick inte så värst bra, fick nämligen dåliga nyheter så lusten försvann ganska snabbt...
Hämtade mitt H&M paket från posten, ogillade alla plagg så jag ska skicka dem tillbaka.

Köpte hem lite vin och mat istället och gjorde en brakfestmåltid åt mig och David. Jätte smarrigt men vi är två slitna köttbullar nu som inte orkar röra oss en millimeter heller. Eller jo David viftar med handen lite nu som då när jag öppnar munnen, han ser på något intressant tv-program så jag tror viftningarna betyder "kan du snälla älskling fasst du e snäll å söt håll din käft". Och visst kan jag det när han frågar så snällt.

 Har jag lite att göra ?! :) det är sånthär jag sysslar med istället för att göra skolarbeten.

I morgon är det helj och då ska jag till Jakobstad ! Idolkväll vid Mias solklart :)

Hoppas inte David läser min blogg, tror inte han uppskattar att jag gjort en köttbulle av honom :P

Inga kommentarer: