14.12.10

passa dig noga

Jag böri bli en aning irriterad på dehär S#t?**s j**#! internet vårt. De första veckorna va de hur bra som helst utan minsta problem och supersnabb. Men nu och från flera veckor tillbaka så har de vari helt från reve. Slö som en snigel och jag är mera på SIDAN KAN INTE VISAS än va jag e på facebook...
I moron ska nog grabbarna på sonera få hör på en arg liten dam, med pms dessutom.

Har inte gjort så mycket idag, vaknade som vanligt några timmar senare än menat. Men ingen skada skedd eftersom vi bara hadd ett prov att skriva idag, skönt med kort skoldag. Och provet gick riktigt bra tror jag :) för en gångs skull. Har också fått gjort 2 skolarbeten idag så jag är riktigt nöjd över mig själv.
Dessutom har jag bakat en blåbärs-jordgubbspaj, och nehe jag följd inte receptet förstås men de va ätbart, åtminstone vaniljsåsen :)
Vad har man för fel när man inte kan följa recept ?

Var på ett body-pass idag, jag var helt i en annan värld. Gjorde helt tvärtom än de andra och de va så pinsamt. HAHAA. På riktigt de sku ha måsta filmas !!! Till och med när de andra var vänd mot spegeln var jag vänd åt heelt andra hållet utan att ja ens märkt de :D
Plus att vi var så några idag så jag drog lätt uppmärksamheten till mig.

I morgon är jag ledig, på schemat står träning, shoppa, skolarbeten och eventuellt göra en hårförlängning på en klasskompis om jag hinner.


Nu kolla film fast klockan snart är halv 3. Jag är inte ett dugg trött.

Inga kommentarer: