28.12.10

Hej och hå.


Har pratat om resor i jobbet och nu är jag så fruktansvärt ressugen. Jag vill se och uppleva nya saker ! Så kom jag att tänka på en sak, när jag och David var i Thailand och vi var ute med en båt och stannade för att snorkla. Hur härligt det var och hur massa vackra färgglada fiskar man såg. Och jag var jätte nära  dem, jag försökte fånga dem men de var så snabba. Så slog det mig idag att hur kunde jag inte vara rädd den stunden ? Hur tänkte jag inte på att en haj eller manet faktiskt skulle ha kunnat komma ? Eller så var jag mest rädd för att drunkna, eftersom jag hade flytväst på mej.


Borde ha haft en undervattenkamera med mig, men ungefär såhär såg fiskarna ut.




På tal om fisk så ska jag äta tonfisk-räksallad med örtbatong som jag och mamma lagade just :) MUMSFILIBABBA

Inga kommentarer: