1.12.10

Slutade skolan för en timme sedan ungefär. Och det var verkligen en tråkig skoldag !

Ikväll ska jag på Vamoks träningspass, som är ett mage-lår-pass typ. Riktigt roligt och ger bra träning, ett stort minus är att strax före passet börjar har femtioplussare gubbar basket eller nått sånt där, ni kan ju tänka er hur dendär lukten är  ...

Dethär äter jag nu, jättegott med en massa grönt :)


Annars från och med idag eftersom det är de 1:sta ska jag under hela månaden hålla reda på hur mycket pengar som går åt. Alltså jag skall skriva varje dag hur mycket pengar jag spenderat. Inte här på bloggen då förstås. Detta gör jag för att jag skall försöka minska på utgifterna varje månad ! :) Men antagligen kommer jag att spendera mycket pengar runt jul förstås

Nu ska jag vila och kolla tv före jag skall iväg och träna. GODNATT

Inga kommentarer: