26.11.15

UNDERBAR DAG

HELLO! Idag har jag haft en riktigt bra dag. Började dagen med hotellfrukost vid Sokos tillsammans med mina klasskompisar Julia och Camilla. "Frukost-experten" som jag är kan ju konstatera att de hade verkligen bra frukost där, fanns precis allt jag ville ha. Fem av fem stjärnor ger jag!


 Därefter for vi ett snabbt varv till skolan med nå papper. Det var troligen sista gången jag klev in där så det skulle ju förstås fastna på bild. Jag kan inte ännu fatta att jag numera är en utexaminerad socionom (får dock pappren först den 18.12). 

Eftersom vi inte längre är studerande kunde vi ju parkera på gäst parkeringen strax intill dörren utan dåligt samvete :)


Sen for vi på kaffe till Camillas. Jag fick kolla igenom hennes kläder hon skulle sälja på loppis ifall jag hittade nått jag ville ha. En tröja och en topp köpte jag av henne. Tröjan lär bli en ny favorit har jag på känn. Lite dålig bild men den är längre där bak och har en slits i mitten och kortare fram till, polokrage och läder detaljer på ärmarna.

Efteråt for vi ett varv till köpcentret i Stenhaga. Ett halsband i "guld" fyndade jag. Strax efter det for jag till praktikplatsen och hälsade på. Kändes längesen jag var där även om det bara var en vecka sedan. Allt var sig likt :)


Strax efter det mötte jag upp Julia i stan igen. Vi hamnade till Kicks. Fick bra betjäning och expediten testade Clinics fondation på mig. Alltså woooooow!!! Jag har använt mineralpuder i typ 4-5 år så jag blev ju nästan helt i chock hur fin och jämn min hy såg ut med lite fondation. Blev ju förstås helt såld och köpte den fast priset sved lite. Jag ska dock bara använda den vid speciella tillfällen.


Därefter mötte vi upp Julias pojkvän och så for vi till Kaavya på middag. Jag åt chicken tikka masala med extra chili och naanbröd. SÅÅÅ SMARRIGT! Fick dock ta en liten tupplur efter maten för jag kunde knappt röra mig. Jag var så mätt.

Har nog faktiskt fått packat lite idag också. Hela köket är typ tomt. Så nu är det mest att lägga ner alla prydnader och grejs i lådor och kläderna i stora sopsäckar så är jag så gott som klar här. Har en hel del ytor att städa förstås också. Men än känns det inte så värst jobbigtNu har jag faktiskt tänkt se nån serie för en gång skull. Har nog lite på känn att jag somnar efter några minuter men jag ska ge de ett försök.


Inga kommentarer: