27.11.15

Fredag

Jag vaknade med svullna ögon i morse. Jag såg på dokumentären Tills cancern skiljer oss åt igår kväll. Jag började gråta redan under första minuten, grät genom hela dokumentären och grät länge efter. Totalt grät jag konstant i minst två timmar. Så sorglig och kärleksfull historia. Jag är så tacksam att alla mina nära och kära är friska just nu. De senaste åren har varit kämpiga. Dokumentären väckte så många känslor och tankar och fick mig att tänka på hur viktigt det är ta vara på varandra och livet v

Just nu är det lite kaos här hemma. Jag håller nämligen på att packa. Jannika var här just och hjälpte till lite. Mycket roligare att packa när man får umgås på samma gång! Före på dan friserade jag svägerskan och sen gick jag på stan med Jannika och hennes mamma. Jannikas mamma bjöd oss på lunch vid Saluhallen. Gott & trevligt!


Nåja färdig pausat. Nu ska jag fortsätta här!

Hann börja äta lite innan jag kom på att jag skulle fota ;)


2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Jag har bandat programmet men ska vänta tills jag är ensam innan jag ser det

Pamela sa...

He finns att si på neti också!