10.11.15

Dagens

HELLO! Gissa vad jag gör just nu...? Jo, skriver praktikrapport. Därför bloggar jag för andra gången ikväll. heh. Nu känner jag att vi kör lite tankar om dagen.

dagens frukost: ett ägg och en smoothie

dagens humör: ivrig 

dagens mående: annars bra men hade lite huvudvärk på dagen

dagens borde: skriva praktikrapport och packa

dagens frisyr: rakt

dagens smink: mineralpuder, solpuder, mascara och ögonbrynsskugga

dagens klädsel: ljusblåa slitna jeans, svart skjorta, vit jumper med dragkedja

dagens planer: Jag har varit på praktik, lunchat vid 1 rum och kök, friserat en kund

dagens vill ha: kommer faktiskt inte på något just nu

dagens fundering: undrar hur nästa år ser ut. I have no idea! spännande!

dagens beroende: socker och kaffe

dagens tråkigaste: att plock i diskmaskin :D

dagens längtan: RESAN OM 27 DAGAR OCH EXAMEN OM 36 DAGAR. Och sovmorgon lördag och söndag :))))))

dagens gjorde dig glad: Fick tiramisu cheesecake på praktiken och fick några dagar jobb vid förra praktikplatsen efter att denna praktik är slut.
 
dagens låt:
To young to die - Toomanylefthands, hör jag på nu.



 

Inga kommentarer: