2.11.15

JUST NU

...sitter jag och fryser och försöker värma upp mig med en het pepprig svampsoppa. Jag har känt mig lite småsjuk nu i några dagar men enligt febertermometern har jag inte ens nära till stegring. Så inte vet jag. Men annars mår jag bra! Har hela kvällen ledigt så ska åtminstone packa en låda. Har som mål att packa en låda varje kväll så har jag mindre sen när jag flyttar ut. Jag och D har bestämt oss för att sälja nästan alla möbler. Ska bli så roligt sen att börja om från början, jaa och dyrt förstås... Men man kan ju hitta massor av fina fynd på loppisar som man sen kan göra om.
Sådär annars så hade vi satsat ganska ordentligt på halloween i år. Jag och Nina bakade cakepops och marängspöken både fredag kväll och lördag dag. Mia hade ordnat fest och nästan alla var utklädda så det var roligt. Tyckte själv att jag lyckades rätt bra med min sminkning. Det var så roligt. Längtar redan till nästa år. Tills de ska jag fixa vax, linser och fejkblod så att jag kan göra ännu verkligare make up.


Inga kommentarer: