9.11.15

Bucketlist

Ni vet när man egentligen borde göra en skoluppgift (för min del skriva praktikrapport) men gör precis allt annat. Som till exempel skriva en bucketlist och blogga som jag gör just nu. heh. Oftast brukar jag börja städa men det gjorde jag igår så nu finns det inget att städa. Skrev dock rätt aktivt på rapporten igår så det får jag ju inte glömma. Känns nästan lite konstigt att ha en ledig kväll utan planer. Har under dessa tio veckor vi haft praktik endera haft jobb eller andra planer nästan varje dag. Nu har jag dock bestämt att det får bli lite lugnare puckar de två sista veckorna av praktiken så jag hinner packa i lugn och ro och göra spontana saker med vännerna :) Nåja om jag sku pilla ner några rader i rapporten nu före jag drar på mig träningskläderna. Ha de!

Sneak peek på min bucketlist.


 

2 kommentarer:

Jannika sa...

"Bli hund"-punkten kan va en knepig en ;)

Pamela sa...

HAHAH bra point. men he star no bli hundägare :D ja kanski klippt på liti olämpligt ställ :D