4.11.15

RENSAR I RÖRAN

HELLO! Idag har jag sålt vår soffgrupp, vårt köksbord, soffbord, tv-bord, sängen, soffan i gästrummet och en datorstol. En byrå och två nattduksbord är också reserverade så att efter det lämnar det inte så mycket kvar, om vi sägr som sålejs, De möbler som finns kvar är en Ikeahylla, en byrå, ett skrivbord och ett utemöblemang.. Vilket vi också ska sälja, så hojta till om någon är intresserad. Snart vaknar jag väl upp och inser att  vi gjort ett stort misstag när vi sålt alla våra saker :D Kanske är det den här ålderskrisen som spökar. hehe


Hyllan på bilden är till salu





 Den vita byrån också



  utemöblemanget behöver vi inte heller


Har förövrigt haft en toppen kväll. Efter möbelförsäljningen for jag på stan med Julia och Elin och just var Jannika här på te :) Så kan jag ju meddela att jag började godisstrejka i måndags. Idag åt jag en halv chokladplatta. heh. Jag ska adrig mer godisstrejka. Jag äter med godis under strejken än vad jag gör annars.
 

4 kommentarer:

MA sa...

Hödu ja tyckt du va dåuli tå du hold de ti en halv platto! :D

Pamela sa...

hahaha :D

Fanny Lindfors sa...

Hej, finns den vita byrån fortfarande kvar? Skulle vara intresserad i såfall :)
/Fanny

Pamela sa...

Hej! jodå den är kvar! vi kan diskutera mer via mail om du är intresserad :) (pamelasmeds@hotmail.com)