7.1.15

Oflyt

Min morgon började inte lika bra som vanligt kan jag påpeka. Första gången på flera månader som jag försovit mig. Jag brukar för det mesta komma mig upp ganska lätt på morgonen, jag behöver bara tänka på morgonmålet så kommer jag igång :D Idag var det dock annorlunda, vaknade 1½ timme senare än tänkt, så jag fick gå med smutsigt hår hela dagen. Inte trodde ni väl att jag skulle prioritera mitt hår före frukosten :D Neenå! Hur som helst hann jag nog i tid dit jag skulle så det var ju himla tur.

Trots att jag haft lite oflyt idag så har jag hunnit med en hel del. Jag har arbetat på slutarbetet med Julia, vi pausade med en supersmarrig sallad. Efter det for vi till Sportia där jag inhandlade en ny sportbh. Sen for vi och träna. Så längesen sist! Spännande att se hur grym träningsvärk jag har i morgon. Så har vi haft mamma med fästman här! :) Planen var att de skulle sova här men det blev ändrade planer. I stället har jag lagat skoluppgifter och HÖR & HÄPNA nu har jag inga uppgifter kvar att göra. Vilken lättnad! Just nu njuter jag av clipperte som mamma hade med sig idag. Riktigt god faktiskt.


Inga kommentarer: