29.1.15

BLOGGKVÄLL

Hej finisar! Ikväll har jag varit på bloggkväll vid blom- och presentaffären Amalia. Jag fattar inte hur jag missat att det finns en sån mysig och fin presentaffär så nära var jag bor. Värdarna var super trevliga och glada och det var så roligt att träffa andra finlandssvenska bloggare. Stämningen var på topp! :) Här kommer lite bilder.




 

Jag sku ha kuna köp hela butiken, det fanns så mycket fint där. Men jag köpte bara en spar"gris". Bra början på mitt nya ekonomiska liv :D


 Så fick vi alla varsin goodiebag innan vi gick hem! :)


På hemvägen for jag till Pikku quattro med Carro. Jag köpte hem en kebabrulle som jag delade med David just. Smarrigt!!! :)

4 kommentarer:

www.carloine.com sa...

Fina bilder du fotograferat vännen <3 Och tack för idag <3

Linda sa...

Fina bilder Pamela :D tack för ikväll!!

Jannika sa...

ååh var finns nå sånde ställ?? :O

Pamela sa...

tack själv tjejjer he va no så kul!!! :) Jannika he finns nära pentik vi kan fa tid nagang :D