19.1.15

Ny vecka

Måndag igen. Veckorna bara flyger förbi. Jag får lite ångest faktiskt då jag tänker på hur snabbt veckorna går. Snart fyller jag tjugofem. Jag gick igenom en ålderskris runt tjugo så jag hoppas att nästa kris kommer först om några år. Att fylla tjugofem känns faktiskt helt okej! Knappast så mycket annorlunda än 24. Men de flesta äldre säger ju att de är tjugofem om man frågar, så det tyder ju på att det måste vara en bra ålder om man vill stanna där ;)

Vad har hänt sen senast? Jag är tillbaka i Vasa. Ligger för tillfället i sängen och chillar efter en hektiskt dag. Skrev på slutarbetet med Julia i typ fyra timmar och vi skrev 1 sida!!! I bland har man mindre flyt helt enkelt. På torsdag ger vi järnet! Efter skolan hade jag kund och sen for jag på gym och tränade. Efter det har jag inte hunnit göra så mycket annat än äta och läsa en träningstidning. Jag har flera tidningar från i höstas som ännu är olästa! Perfekt om jag får tråkig :)


Inga kommentarer: