26.1.15

DAGENS LISTA

 
När vaknade du i morse?  08:30, nästan sovmorgon! :)
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Ska jag äta frukost före eller efter hembesöket?
Har du ringt nån i morse, vem och vad sa ni? Jepp, jag ringde en förman för att fråga om hon ville ställa upp på en intervju.  
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? Min skolmail
 
 När fotade du något senast, och vad? Jag försökte fota en selfie i hissen, men det var för mörkt...
 
 
 
Vad har du gjort idag? Jag har jobbat, tränat, varit till Tapiola, gått på stan, friserat, varit på en timmes promenad.
 
Vad har du ätit? Morgonmålet vet ni redan. Till lunch åt jag kyckling, ägg, stekta grönsaker och sallad. Till mellanmål en banan. Middagen bestod av revbensspjäll, morotsfranskisar, stekt svamp och lök, grynost och sallad. Jag och David har pippi på revbensspjäll :D
 

Vilket humör är du på? Glad, ivrig, mätt och belåten.
 
Har du ont någonstans? Nej tack och lov för det!
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? Något sött, kanske dajmglass. Oj vad det börja vattnas i munnen.
Vad köpte du senast? Ett par Dr denim byxor och en svart jumper 
Vad ska du göra i kväll? Gosa i nybäddade lakan och se på Supernatura!!!

Inga kommentarer: