10.1.15

Lördag

Hej på er! Här har det varit tyst men igår hade jag full rulle från morgon till kväll och idag har jag jobbat tills nu. Det bästa med jobbet(om man inte räknar med arbetskompisarna) så är ju att kylskåpet alltid är fullt med allt möjligt, så man kan fix ihop något gott åt sig under dagen. På bilderna nedan ser ni vad jag ätit idag! 

Strax ska jag fara i bastu, blev så frusen när jag gick hem från jobbet. Min bil har gett upp och ska få ett nytt hem på skroten... Men från en positiv synvinkel så innebär det ju att jag får en hel del frisk luft och motion framöver.   

Vet inte riktigt vad planerna är för ikväll, kanske far jag på kaffe med vännerna eller så blir det filmkväll hemma :) Men nog sku det vara helt roligt att lägg ner lite mer tid än fem minuter på sminket & håret. Speciellt nu när mina finnar äntligen har blivit lite mindre. Julchokladen satte verkligen sina spår, om vi sägr som sålejs :D

2 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

VILKEN SMÖRGÅÅÅÅÅS!!!!
Jag å vill ha en sån ;)

Pamela sa...

Ja kan laga åt de nagang, kanski :D