4.1.15

Ikea & köttbullar

Hej! Hoppas ni haft en super helg. Vi är nu påväg hem från Ylläs. Tiden gick så fort där, men det gör väl det när man har roligt. Hoppas vi har möjligt att fara dit nästa år igen över nyår. Just for vi en vända via Ikea. Första gången för David. Jag fråga vad han tyckt nudå, om det var så tögot som hann trodd. Fick till svar att det var tögot och köttbullarna var okej. Men han är nog beredd att fara igen sen när vi köper hus om det är något vi behöver därifrån. Jag tror ju dock att han tyckt det var roligt men bara int vill erkänna de, han var ju till och med först av oss som plocka saker i vagnen :D Sen sprang jag och Jeanette in till Stadium ett snabbt varv och där fynda jag en t-paita. Grabbarna tyckt att vi int får fa i nå fler butiker men jag smög in till Hemtex snabbt och fynda en snygg kudde på -50% ;) Kul med lite nya saker till hemmet. Nu just befinner vi oss typ utanför Torneå så vi har många timmar kvar i bilen. Suck... Hemvägen suger alltid. Men det lär knappast ta länge innan jag somnar :D

Inga kommentarer: