27.1.15

LP-DAG

GODMORGON! Idag står det LP-dag på schemat, alltså skriva lärdomsprov. Hoppas vi får mycket gjort idag. I bland sitter vi flera timmar och bara får skrivit en sida, men det tar så länge när vi ska gå igenom en massa olika lagar och andra källor. Jag är så glad att vi började i god tid! Sen ikväll är jag helt ledig och jag har inte ännu några planer. Jag skulle gärna fara på en loppisrunda, minns inte när jag sist varit på loppis. Känner att jag vill ha lite nytt i hemmet nu till våren. Så där på tal om något helt annat så är jag rädd för att en flunssa kommer smygande, jag har hostat hela morgonen... Jag glömde knacka i trädet när jag berättade hur frisk jag varit de senaste åren. Men jag antar att det är min tur att vara sjuk efter alla friska år.

 






Inga kommentarer: