15.1.15

Fredagsmys

Jag vet nog att det är torsdag men eftersom det är så sällan jag och David har möjligt att ha fredagsmys tillsammans, så har vi fredagsmys när det passar i stället. Båda två är lediga ikväll och i morgon, så det passar ju perfekt ikväll. Ska snart plocka fram lite ostar som har lämnat från helgen. Vi har faktiskt haft ovanligt mycket gott i skåpen på sistone. Vanligtvis när vi köper något äter vi(jag) upp det på direkten. Men det känns som att jag är mindre snål nu när jag bestämt mig för att äta vad jag vill när jag vill. De gånger jag har någon slags strejk på gång så äter jag mera. För då brukar jag tänka "lika bra jag äter upp allt om jag ändå har ätit ett, för de har ju redan skitit sig" och så trycker jag i mig allt jag hittar. heh. Jag har alltså kommit fram till att godis/sockerstrejka inte fungerar för mig.


Sådär annars har jag haft en riktigt bra dag. Efter jobbet for jag på stan med Julia. Med mig hem kom en eltandborste, min förra har nämligen gett upp. Så köpte jag en ny ansiktsrengöring av Bodyshop. Jag har på sistone testat flera body shops produkter och jag gillar dem!




Inga kommentarer: