17.1.15

Lördag

Jag blir galen på min dator. Den är så slö! Tror inte det tar länge innan den är helt sönder. Jag och datorer fungerar inte ihop. Men sådär annars mår jag bra. Åt just frukost och snart skall jag göra mig i ordning, jag ska hem till en kund och sen i jobb till Neste. Så full rulle idag! Igår hade vi fredagsmys på riktigt, i Västerby. Davids bröder med sina respektive var också hemma, så det var nästan fullt hus! Vi hade handlat lite vin och fredagssnacks som vi friterade. Vi friterade bland annat lökringar, saltgurka, mozzarellastickor, bacon-mozzarella stickor, kyckling och franskisar. Det lyckades kanske inte så riktigt bra att fritera allt,om vi sägr som sålejs. heh. 

FÖRE

EFTER


Men det smakade mycket bättre än vad det såg ut! Franska och dipp lyckades ju bra :D


 
 Herregud det tog över en halvtimme att skriva det här inlägget. Jag kunde ju ha farit på en morgonpromenad i stället. Om något stjäl tid så är det att blogga och läsa bloggar! Men det är ju så roligt!

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

pröva en annan webbläsare om datorn är slö när du är på netet, jag böt från chrome till firefox och det blev sjuhundra gånger bättre!

Pamela sa...

tack för tipset! :)