19.11.14

Två paket

Godmorgon finisar. Vad skönt att vakna upp i egen säng. Borta bra men hemma bäst :) Nu dricker jag morgonkaffe i sängen och ska läsa lite bloggar som jag inte hunnit läsa under resan. Egentligen hade jag och Julia tänkt arbeta med slutarbetet nu på morgonen men eftersom vi kom hem så sent så tar vi det först efter skolan. Så jag fick ha sovmorgon i stället. Vi ska till skolan först 13:15. Igår när jag kom hem möttes jag av två paket. hihi. Vi hade nämligen vår hör och häpna 6-års dag igår :)


Här kommer en bildbomb från våra första år :D

4 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Grattis på 6-årsdagen <3

MA sa...

SHITTTT VA LÄÄÄNG! He e ju som typ hejla livi! :D MEN GRATTIS HÖÖNI :D

Pamela sa...

Tack :) jo he låter läng men he känns int lika läng

//Ida sa...

Nämen grattis! å dubbelnämen att David rittit hadd paket! :D