5.11.14

Just nu

Just nu sitter jag och kämpar med en skoluppgift. Jag har skrivit fyra sidor och den måste vara minst fem sidor, så lite till måste jag kämpa. Jag började känna hur stressen kom krypandes idag när läraren visade upp alla böcker vi ska läsa till kriminologitenten, som jag trodde vi skulle ha om två veckor. Men tydligen ska vi ha tenten först i mitten av december så nu känner jag mig lugn igen :)

Kvällens "middag" blev hot chickenwings. Så goda, speciellt om man dippar dem i naturell yogurth som jag gjorde idag. En annan sak jag kan tipsa er om är Clippers te med smak av Orange & coconut. Min favorit te just nu. På tal om drycker, snart får man ju inleda glöggsäsongen. Ser framemot att dricka glögg med en(flera) nybakad jultårta!!! Jaa som ni märker har ja stort sötsug just nu, blev så snål efter den starka maten så jag måst knapra i mig lite russin. Vi har nog choklad hemma i massor men jag ska verkligen försöka att stå emot. Lär ju nog äta en hel del choklad runt Juletider sen.



Jaja, inte var det ju det här jag skulle göra. Hehe. Om det skulle gå lika lätt och snabbt att skriva skolarbeten som att blogga skulle jag a gjort alla för längesen.



Inga kommentarer: