3.11.14

Just nu

Hej. Just nu sitter jag och äter postworkoutfood som består av grynost med naturella nötter och russin och två knäckisar med gravad lax och gurka. He e så gooo!!! På tal om mat ska jag nog försöka äta lite renare resten av veckan så kanske min hy blir lite bättre. Jag behöver knappt se på choklad så pluppar de upp finnar... Så ska jag beställa tid till kosmetolog för behandling och rådgivning, i hopp om att hitta nå passande produkter åt mig.

Annars är det bra med mig. Jag och Julia fick färdig vår forskningsplan. Skönt att ha den undan och vi kommer att ha mycket nytta av den när vi gör vårt slutarbete. De kommande veckorna har vi en hel del skolarbeten och tenter så vi har bestämt att ta lite paus från slutarbetet, så det inte blir för mycket. Därför började vi i god tid så vi inte sku behöv stressa och få dålig feelis. Jag kommer inte heller att jobba lika mycket som jag gjort nu. Nu ska jag prioritera skolan en stund :) Nu ska jag beställa lite färger och sen se ett avsnitt Supernatural.


Inga kommentarer: