26.11.14

Om dagen

Hej mamma, mommo, moster, svägerskorna och Julia. Vet med säkerhet att de läser min blogg flitigt. Okej nog vet jag några till också men alltså nog sku de ju va intressant att veta vem resten är :D Kanske jag sku bord ordna en bloggtävling där man måst kommentera för att vara med och tävla. Jaa de va ingen dålig idé. Kanske jag kan tävla bort min Mia Törnblom bok när jag läst den klart och nån hårprodukt. Vi får se.

För övrigt har jag haft en kiva dag. Först skola. Forskningsmetodik. Knepig kurs det där...Sen gjorde jag och Julia ett skolarbete, en powerpoint presentation. Mycket uppgifter nu före jul... Efter skolan for jag via posten och sen kom min vän Nina hit för att få håret slingar och topparna klippta. Hit lämnade hon en chokladplatta men jag försöker att inte äta upp hela plattan för jag vill ju inte ha hela fejset fullt med finnar på fredag när jag ska på BLOGGJULFEST!!! :) Kul å super spännande. 



6 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Hejsan gumman <3

Pamela sa...

HEJSAN MAMMA HA EN BRA DAG <3

Anonym sa...

Jag jag jaaag läser!!! Men sku nog bord va lite flitigare ;) <3 Kram söt //Jasse

Pamela sa...

HEJ JASSE :) Vi chattar ju så myki på whatsapp så du vet ju va ja håller på med. men roligt att du kikar in nu som då :) <3

Piiku sa...

Melkein joka päivä käyn lukemassa täälä :)

Pamela sa...

Kiva jos sä käyt täällä melkein joka päivä Mira :)Mommo visa idag din nya blogg, ja visste inte att du hadd börja blogga igen. Va kul :)