24.11.14

Måndag

GODMORGON! Jag sitter och äter frulle och dricker kaffe så jag vaknar till liv. Jag snoozade i 45 minuter idag med fem minuters mellanrum, hehe. Trevligt för sambon som har sovmorgon. Men alltså det är nog så svårt att stiga upp från en skön säng nu när det är så mörkt ute. Vad är månne dagens planer då? Jo, jag ska vara i skolan från 9-16 vi har kriminologi hela dagen, sen tänkt jag träna och kanske ta itu med skoluppgifter. Tränade inte alls förra veckan så jag ser så framemot att dra på mig träningskläderna idag :) Eller en gång förra veckan var jag ju på väg till gymmet, men då steg jag ju i hundskit och blev på så dåligt humör, så då for jag hem och lag pyjamas på och sura i soffan i stället, hehe. Bättre lycka denna gång! :)

Saknar att äta frukost på balkongen...



Inga kommentarer: