4.11.14

Onsdag

Hej på er finisar. Känns som att jag alltid måst börja med en hälsning. De här med rubriker är inte alls min grej, kommer aldrig på någon passande rubrik. Därför skriver jag ofta rubrik efter veckodag. Skriver jag flera inlägg per dag blir det lite knepigt men då brukar jag ju köra med min andra favorit "Just nu". Omväxlande jag vet. hehe.

Annars då. Morgonen börja lite dramatiskt. Som jag nämnde tidigare så pms:ar jag ju just nu. Så man får gå lite på tårna i min närvaro. Stackars David fick höra lite onödigt fula ord i morse. Lite för fula för att nämnas här. hehe. Men nu känner jag mig rätt lugn. Jag har inte ställt till med någon scen idag åtminstone. Jag har haft en hel dag med Julia. Vi har varit i skolan hela dagen, sen hemma hos mig och äta och sen for vi på föreläsning om kvinnor och hormoner. Väldigt intressant! Men hon tog upp mycket om klimakteriet, och jag är ju inte riktigt där än. Men mycket annat intressant tog hon också upp så jag lärde mig nog en hel del nytt. Alltid roligt att fara på föreläsning, jag hoppas jag slipper och höra på flera intressanta föreläsare i vinter. Fick annars en trevlig överraskning, VI HAR SOVMORGON I MORGON. Tydligen har förmiddagens lektioner blivit inställda. Passar bra eftersom jag har både skola och lite jobb i morgon, så då blir det inte en alltför intensiv dag  :)