10.11.14

Jag börjar på måndag...

Hej finisar. Jag vad ska hon månne börja med idag då. Jo jag ska testa en glutenfri vecka. Hittills har det gått bra. Okej jag tog ett kex i handen men strax innan jag lag den i mun så lag ja bort den. Snacka om självdisciplin. hehe. Har fått stå emot dessa godingar också.


Men i stället har jag ätit kvarg med mosad banan, äppelbitar, blåbär, cashewnötter och kanel. Jag hadd ju så pippi på det där förr och åt de hela tiden. Nästan lika gott som kanelbullar.


För övrigt har jag varit i skolan idag. Hela dagen. Det var tungt att sitta stilla så länge. Efter skolan har jag friserat och nu ska jag chilla resten av kvällen.


2 kommentarer:

Deas sa...

Alltså he e int snällt att lada upp bildre ov bulla!*NU MÅST JAG SKAFF BULLA! Alternativt att någon bjuder mig.. Funkar vilket som.

Deas sa...

Alltså he e int snällt att lada upp bildre ov bulla!*NU MÅST JAG SKAFF BULLA! Alternativt att någon bjuder mig.. Funkar vilket som.