15.11.14

Fredagsmys och ledig lördag

Godmorgon finisar! Hoppas er morgon har börjat bra. Min morgon har börjat såååå perfekt! Jag fick sova hur länge jag ville och sen låg jag länge och drog mig i sängen med tända ljus och läste Öt på Davids surfplatta. När jag väl kom mig upp så fixa jag en riktigt god frukost. Glutenfritt såklart! Vad äter ni på morgon ni som har glutenallergi? Sku gärna te emot lite tips. 


Igår kväll hade vi fredagsmys. Det är inte så ofta vi båda är i Vasa en fredag kväll så det var riktigt skönt att bara vara hemma och äta god mat och se på Idol.



Idag är jag ledig. Jag ska ta det lugnt nu på dagen och ladda upp med ny energi. Lär bli full rulle de kommande veckorna före jul. Men som det ser ut nu är jag ledig mellan jul och nyår :) Ikväll ska jag träna med Julia och efter det ska vi till mitt så ska jag färga hennes hår och hon ska toppa mitt hår. Så ska vi dricka lite vin också :) KUL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"glutenallergi" kan man inte ha.. de heter glutenintollerans - alltså att kroppen int kan bryta ner gluten, men däremot kan man ha spannmålsallergi där man får allergiska reaktioner av spannmål.

Pamela sa...

Jaha okej nå no tror jag de flesta försto vad ja mena så jag orkar inte ändra de :) men tack att du rätta mig iaf :)