31.1.18

Onsdag


Klockan är snart elva och jag sitter ännu i soffan med morgonkaffet. Tillät mig ta sovmorgon för det tog så länge innan jag somnade igår. Gick ju annars inte så riktigt bra det här med att blogga varje dag denna vecka, redan igår sket det sig men kanske jag lyckas få till ett inlägg om dagen resten av veckan.

Igår var jag och träna med Julia till studio Z före jobbet och sen hade jag kvällsskifte. När jag kom hem så bokade jag flyg till Portugal. Så i slutet på April så bär det av dit. Roligt att ha en resa att se framemot i vinter!

Nu ska jag hoppa i duschen och äntligen tvätta håret. Jag försöker dra ner lite på att tvätta håret. Vanligtvis tvättar jag håret 3 gånger i veckan men jag ska försöka att minska till två gånger i veckan. Lite svårt nu i början men bara jag håller ut så vänjer sig nog håret och hålls längre rent. Tur att det finns torrschampo!!!


 

Inga kommentarer: