9.1.18

Dagens...


mående: 
Bra, jag har nämligen sovit bra inatt. Jag har ju haft lite svårt att somna den senaste tiden.

klädsel:  
gröna byxor, vit jumper och stickade sockor


måltider:
 morgonmål: gröt med blåbär och banan
lunch: tonfisksallad
mellanmål: mandarin
middag: pumpaspppa och två riskakor
mellanmål: kvarg med musli, äppel och kanel
kvällsmål: en smoothie



 smink:
Som alla andra vardagar mineralpuder, solpuder, mascara och ögonbrynsskugga

hår:
 naturligt svall

träning:
Wake up core vid Studio Z 

borde:
bokföring



 höjdpunkt:
hmm kanske då jag pysslade vimplar på jobbet
tråkigaste:
besöket till tandhygienisten. Men efteråt känns det ju alltid bra och själva besöket gick faktiskt riktigt bra också.

roligaste: 
våra dåliga skämt på jobbet

pinsammaste:
kan det vara möjligt att jag inte gjort något pinsamt idag?

tv-serie:
Modern family som jag ser på just nu 


Dagens vill ha:
mer tid och nya träningskläder

Inga kommentarer: