29.1.18

Måndag


Just nu sitter jag i vår säng och äter kvällsmål. Vi har nytvättade lakan så det är lite riskabelt att dricka blåbärs-smoothie men jag tar risken för det är så mysigt. Här på bloggen har det varit lite tyst. Blir ju oftast bara en dag i veckan som jag bloggar men jag tänker att jag ska testa att blogga varje dag denna vecka och se hur det går. Kanske jag får bloggmotivationen tillbaka då. Eftersom jag inte bloggade på hela förra veckan så tänkte jag att vi kör en veckans-lista om förra veckan.

Veckans mående:

Annars bra men jag var lite nervös och orolig inför de evenemang vi hade på jobbet förra veckan men det gick bra så jag oroade mig i onödan. Jag hade dessutom pms och då brukar jag oftast ha lite ångest i 1-2 dagar så det kan också vara en förklaring varför jag var så nervös och orolig.

Veckans bästa:

Morgonträning med Julia. Fredagslunch med Nina. Lördag kväll då jag umgicks med Mia och Jasmine i Fagernäs vid pappas. Då jag skidade med Amelina (Mias dotter). Söndagsmys med Älskling. Alla timmar i skidspåret. Då det blev kallt igen och vi fick mer snö.

Veckans sämsta:
Att jag tappade bort mitt bankkort och var tvungen att spärra det. PMS. Slaskvädret. Alla mornar jag fått leta länge efter rena strumpor, vi tvättade två maskiner igår så det behöver jag inte göra denna vecka i alla fall. Fläcken som inte går bort på min favorit tröja.

Veckans träning:

 Måndag: 5 km skidning
Tisdag: Wake up core vid Studio Z och Tennis vid Tenniscentret
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: styrketräning vid Fitness
Lördag: 10 km skidning
Söndag: 8 km skidning

Veckans godaste måltid:

Här hade jag lite svårt att bestämma mig eftersom jag ätit så mycket gott denna vecka men den godaste måltiden var nog lunchen vid Mango house om jag bara får nämna en måltid.

Veckans bästa köp:
Eftersom att jag slarvat bort mitt kort så har jag ju inte köpt så mycket denna vecka men jag hann faktiskt på loppis innan kortet försvann så veckans bästa köp är mina loppisfynd. Ska dock visa er i ett annat inlägg. Måste ju ha något att blogga om resten av veckan också.

Inga kommentarer: