7.1.18

Söndag


Denna helg har det varit full rulle. Förutom idag då jag bara har chillat hela dagen och inte fått gjort någonting alls. Vi har typ kollat serier och hämtat mat från Angelicas grill. Om ni inte testat redan så testa deras batat franskisar, de är så goda!!! 

I fredags före jobbet så var jag och lunchade med mamma och T som for iväg på långt äventyr igen. Denna gång till Portugal. Så det lär dröja innan jag ser dem igen. Som tur finns det videosamtal och om det går enligt planerna så far jag och hälsa på nu under våren så det blir kul. Efter jobbet mötte jag upp Nina och Elin och så for vi på en till Black sheep. Många intressanta diskussioner hann vi med under de timmar vi satt där.

I lördags plockade Nina upp mig klockan tio och så for vi till hennes salong för att frisera varandra. Så härligt att få sitta flera timmar och bli ompysslad. Vi slingade igenom hela mitt hår så nu är jag ännu ljusare. Sist vi slingade mitt hår var i April så det var verkligen på tiden. Jag har dock själv satt nått foliepaket i luggen sen dess men annars har håret varit helt orört. Här är lite bilder under processen. Jag har ingen ordentlig efterbild nu men jag skall fota mitt hår under veckan.



På lördagkväll hade vi en försenad julfest med jobbet. Vi hade bland annat lite lekar, åt snacks och pratade och klockan tolv var vi vid Stadshotellet och dansade till stängning. Jag dansade i högklackat i 3 ½ h knappt utan någon paus! Så det blev ett långt träningspass kan man säga. Det var den helgen det.


Inga kommentarer: