1.7.17

Fagernäs

I tisdag var jag på en joggingrunda i Fagernäs, byn jag växte upp i och där mitt barndomshem finns. Mitt skrivbord ser precis lika ut som det gjorde när jag var tonåring. Allt finns kvar som jag lämnade det! Hur som helst så känd jag mig så tacksam när jag sprang där. Tacksam över att jag har fått växa upp på ett så fint ställe som Fagernäs och att mina barndomsvänner därifrån fortfarande är mina allra bästa vänner än idag.


Här är de förresten mina barndomsvänner (Jasse & Mia). Vi var på kaffe och glass igår till Strandis. Jaa och ett varv till Kokkola hann vi också vara.


Ikväll har jag också varit i Fagernäs. Har spenderat kvalitetstid med pappa ute på sjön.


Vi fiskade och jag fick en riktigt stor gädda. Pappa gissade på 3-4 kg. Som vi kämpade för att få upp den men till slut fick vi upp den på land. Jag har aldrig tidigare fått så stor fisk så det var spännande.
 

Inga kommentarer: