27.7.17

På agendan


Igår efter frukost for jag på en joggingrunda och sen tränade jag på terrassen. Jag har träningsvärk idag så inte behöver man så mycket för att få ihop ett effektivt träningspass. 


David har keikka snart så han passar på  att öva nu när han är ledig och har tid. Så länge han övade for jag på loppis och sen till lägenheten med mina fynd. Där och då fick jag ett litet infall och började riva ner lite tapeter från en vägg. Jag hann spackla och måla ett varv vitt också.

Medan jag var i stan hälsade jag på hos mina nya "nästan grannar" Nina och Marcus. Riktigt fin lägenheten har de flyttat till. Kul att ha vänner så nära så är det bara att springa över och låna saker om man behöver. Vilket jag gjorde i går då jag behövde en hammare. Vet inte vart vår hammare har tagit vägen.


På hemvägen handlade jag kött & korv som jag och David grillade. Sen kom just nämnda paret till oss på spelkväll. Bästa med sommaren är alla spontana kvällar med vännerna! :)


Idag for jag till lägenheten för att måla sista varvet. Jag har en till vägg jag vill fixa men det får vänta några dagar. Skönt att ta lite i taget så jag inte hinner få lejdon. Än så länge är det kul.

På eftermiddagen for jag och David på en liten cykelutfärd med våra sprillans nya cyklar.

Vi for till strandis!


När vi kom hem bäddade vi ner oss på gräsmattan och chillade nån timme. Med filten på för speciellt varmt var det ju inte.


 Kvällens middag fick bli grillat igen, det är ju så enkelt och gott. Nu ska vi bada bastu och sen ska vi se film och äta glass med färska jordgubbar. YUMMIEEEE

Inga kommentarer: