10.7.17

HELLO

Hoppas allt är bra med er! Det känns som att jag har mycket att komma med idag. Jag kan ju börja med att berätta att nedräkningen av semestern har börjat. Nu återstår endast fyra dagar jobb kvar. Känns helt ofattbart att jag kommer att vara ledig i hela tjugofem dagar!!? Det ska bli intressant att se om jag får tråkigt eller om jag förstår att bara ta det lugnt och njuta.

Denna vecka bor vi i hus. Skönt med lite paus från "storstadslivet". Blir så varmt på kvällarna i vårt vardagsrum så det är verkligen skönt att kunna chilla framför tv:n utan att smälta bort. Ikväll var jag på en joggingrunda här i området. Finns en rätt så lång stig i skogen mellan husen där man kan springa. Riktigt lugnt och mysigt. När jag kom tillbaka tränade jag på terrassen. Det kommer jag garanterat att göra flera gånger så länge vi är här.


Nu kom David hem så nu ska jag ta en paus från bloggandet och fara i bastun i stället. Bloggar mer senare om jag hinner!


Inga kommentarer: