24.7.17

Jakobs dagar 2017

Jakobs dagar är över men semestern fortsätter tack och lov. Känns som att man behöver lite ledigt efter veckan som varit. Riktigt roligt har jag haft! Det är nog första gången jag har varit på så många programpunkter. Tyvärr tycks jag ha fotat väldigt lite men här kommer lite bilder i alla fall.

.
Dålig bild men här var vi vid Black sheep då "Journeymen" spelade där i tisdags!


I onsdags var jag på storloppis i torgparkeringen och sen en sväng till Svenska gården på loppis. På kvällen var vi på "på vejjin" vid Moody.


På torsdag kväll var vi i skolparken för att se Jeppis summer jam. Jag blev riktigt överraskad hur duktiga de var! wow! Före på kvällen var jag och hörde på "Bottoms up" som spelade vid Davids shop Gearheads' den.


På fredag var jag och höra på "Kaj" i skolparken och efter det var vi och höra på Davids bror som sjöng på torget.


På lördag hängde jag med Nina hela dagen. Vi strosa runt på gammaldagstorg och i lite butiker och sen for vi till strandcamping på kaffe och mat. På kvällen var vi till Pavis på en och sen for vi till stan och lyssna på One Desire och alltså wow vilken show de hade! Mycket bra! Efteråt var jag på de flesta av stadens uteserveringar och först halv 5 på morgonen kom jag hem!


Summa summarum så var Jakobs dagar riktigt toppen i år!


Inga kommentarer: