25.7.17

GODMORGON


Jag sitter och dricker kaffe och väntar på att David ska vakna. Jag har lagat frukost åt honom så han ska komma upp men det tycks inte hjälpa. Vi har en vecka semester tillsammans nu och jag är ivrig att hitta på något medan han gärna tar det lite lugnt då han för en gångs skull är ledig mer än en dag. Vilket är helt förståeligt! Vi får försöka mötas halvvägs helt enkelt! 

Några stora semesterplaner har vi inte, vi tar dagen som den kommer men vi har flyttat ut till mammas hus så det är skönt att komma bort från centrum en stund. Dessutom har jag nära till garaget om jag får för mig att måla om något loppisfynd. Jag har hunnit fynda lite under semestern, om vi säger som sålejs! Jag ska visa er sen. Nu till det bästa av allt, det har kommit jordgubbar i landet!!! Så nu får vi äta färska jordgubbar till frukost! Nåja, nu ska ja sörpla i mig den sista kaffeskvätten och sen dra på mig träningskläderna. Det blev nämligen inte så mycket träning förra veckan på Jakobs dagar. Kanske David har vaknat när jag kommer tillbaka!

Inga kommentarer: