8.10.15

Torsdag

Jag var med Julia på en kvällspromenad runt Metviken och jisses vad många svanar det fanns i potten. Säkert runt femtio om inte mer. Jag har aldrig tidigare sett så många svanar på ett och samma ställe. Känner att jag varit ut ganska mycket denna vecka och det är så härligt att vara ute i höstvädret, så mysigt. Men nu börjar det dock kännas lite väl svalt. Får väl ta fram vinterjackan snart. Ser inte speciellt framemot vintern dock... Det gäller att smida roliga planer så man har något att se framemot i vintermörkret. På tal om det så planerade jag och Julia in en SPA-kväll som ska innehålla Olaplex-behandling hårklippning, ansiktsmask, brynfärgning, fixa naglarna och så vidare. Man ska inte glömma bort att ta hand om sig själv och skämma bort sig lite ibland :) I morgon efter praktiken styr jag kosan mot Jakobstad. Jga har massor att göra och flera jag vill hinna träffa så det blir en fullspäckad helg.

Inga kommentarer: