3.10.15

LÖRDAG

Hello! Jag överlevde code zombie run igår. Det gick alltså ut på att vi skulle springa 5 km i en skog fylld med eckliga zombisar som dök upp lite här och där. Fick de tag i en blev man smittad men man fick nog springa färdigt. Tanken var att vi på vägen skulle hitta ett botemedel mot viruset för att rädda världen. Jag blev smittad och ingen av lagen hittade botemedel till viruset så snart blir jag väl en zombie. Bara så att ni vet! Hur som helst så var det skitkul!!! Kommer nog att delta nästa år igen, om möjligt. Efteråt fick alla ett pris, en låda med en code zombie t-paita, kolsyrat vatten, frukt, en muslistång, en veckas gratis träning vid Sports club, och ett halarmärke. Sen var det efterfest vid Leipis. Jag for dock inte dit för jag hade kund idag på förmiddagen.

Var förressten och handlade idag och kan nu konstatera att jag aldrig mer ska handla när jag är vrålhungrig. Skulle bara handla lite lördagssnacks men hela köret blev 104€. hehe. Så går det när jag handlar hungrig och utan köplista. Nå jag har ju åtminstone mat nu så det räcket hela nästa vecka också. Nu ska jag fara på en snabb promenad innan David kommer hit. Jag har bara 3363 steg ännu så jag måste få några till. Dessutom är det ju så härligt väder där ute! :)


3 kommentarer:

Mitt andra hem sa...

Men oj vad mycket ni fick i zombie lådan :)

MA sa...

Haha. Såde bruk i ga tå ja handlar å :D

Pamela sa...

ja de fick vi :) haha ja he väl ganska vanligt he händer såde tå man handlar tå man e hungrig :)