4.10.15

Helgen

HELLO! Jag har haft bästa helgen på länge. Det har varit så skönt att vara i Vasa och inte behöva pendla fram och tillbaka. Igår kväll var jag hemma med David. Vi lagade hemlagade hamburgare med batatfransiskar, SÅ GOTT! Till efterrätt Ben & Jerrys kanelbulleglass. Jag älskar kanel så jag blev superglad när jag såg att de har börjat med kanelsmak, den levde också upp till mina förväntningar! Tack å lov! Vi låg i matkoma resten av kvällen och kollade film. 


Idag steg vi upp klockan tio och ställde till brak frulle. Croissanter med bland annat ägg och bacon och plättar med grädde och sylt.  


Friserade David och sen for vi till Kombo loppiset med Julia och Richi. Alltså shit vad myki fin inredning de har där. Kändes ju som Ikea nästan. David went crazy och shoppade loss. Nå nog hittade jag en hel del jag också. En kärra fick vi fylld. For också en sväng till Adam och Eva loppis.

mina loppisfynd

Därefter for vi hem och käka och sen for David hem till Jeppis. Själv for jag på en långpromenad med bästa Jasse. Sprang sen hem en bra bit och det kändes som att jag skulle ha orkat springa hur länge som helst. Jag vill verkligen börja tycka om att springa. Jag har nästan alltid hatat att springa så det är väl lite svårt att börja tycka om det sådär mitt i allt. Men jag ska kämpa.



Nu just tvättar jag lite kläder och äter lite godis och choklad. Gick ju som sagt lite till överdrift i går när jag var till butiken så nu har jag massor med choklad och godis :D Ska bara chilla framför tv:n resten av kvällen och kanske fortsätta sticka halsdukarna.

Inga kommentarer: