12.10.15

Måndag

HELLO. Denna vecka ser relativt lugn ut hittills. Ska försöka hålla den så. Jag har inte inbokat så många kunder och så har jag dessutom helgen ledig. Jag ska försöka ta tag i lite saker som lämnat, bland annat praktikrapporten borde jag påbörja så det inte blir så stressigt med den. Borde också börja packa lite, uppdatera min cv, göra bokföring och beställa produkter. Så det lär bli mycket tid framför datorn ser det ut som. HA EN FIN VECKA!


Lite måndagspepp:


Eller helt enkelt:



2 kommentarer:

Anonym sa...

San tå du har bloggbrist så efterlyser jag bilder på hårförändringar på dina kunder, både färg och klipp :) Behöver lite inspiration här i höstmörkret :)

Pamela sa...

HEJ! va kul om he nan som e intresserad av he :) gör egentligen bara klippningar nu under praktiken i brist på tid men ska nog dela med mig om jag har nå större förändringar! :)