11.10.15

Söndag

HEJ! Jag är tillbaka i Vasa efter en helg i Jeppis. Jag har jobbat vid Neste i helgen men har hunnit med lite annat också, bland annat umgås med min bror, träffat vänner, hängt vid Gearheads' den, hälsat på pappa, umgåtts med mor, friserat, varit ut och äta och varit vid svärföräldrarna i Västerby. Blev förresten överraskad av mamma i helgen. Ett paket väntade på mig när jag kom hem, som innehöll en ny dagcreme, mascara, bodylotion, nötter och en handduk :) Hon hade sett på bloggen när jag skrev om att allt smink tar slut på en gång. Jag hade ju förstås hunnit köpa själv så det var ju lite synd men nu har jag så det räcker en tid framöver :)

Ikväll ska jag bara chilla och ta det lugnt. För tillfället sitter jag med hårinpackning och ansiktsmask, dricker vin och äter godis från förra helgen. Perfekt avslut på veckan.

Inga kommentarer: